måndag 19 november 2012

Saker jag saknar!

Har funderat lite på vad jag saknar/skulle tagit med mig. Garn och stickor/virknål. Tänk vilket lång halsduk det hade blivit.... hehe. Det är ju ganska många timmar man ska slå ihjäl på ett eller annat sätt mellan arbetspassen. Man kan ju inte bara sova. Så handarbete saknar jag. Hudkräm kommer jag snart att börja sakna för jag hade bara med mig en liten tub. Räcker inte länge till... Får väl köpa mig mer om jag går iland nån dag. Händerna blir ju så torra när man måste tvätta dom så ofta. Annars har jag inte saknat något mer...än.

Just nu sitter jag i min hytt och gör ingenting;-) Kanske ska ta en promenad på däck, kolla på tv i dagrummet, se en film, surfa runt på internet, träna eller sova. Får väl se vad de blir.

Låter som motorerna redan är igång. Men vi ska väl inte lämna än! Det är väl något annat de har igång kanske..

På väg att lämna fartyget och hamnen när vi skulle besöka Lübeck.

Under "arbete" haha, självklart tar vi bara kort när vi har rast....

Inga små grejor vi har att göra med.

1 kommentar:

  1. Om man ids meddela sin sjömansadress så kanske man upptäcker att man har en snäll mamma. ;O)

    SvaraRadera