onsdag 28 november 2012

Gungeligung!

Började känna mig sjösjuk igår kväll, men då va de precis läggdags så tänkte att de skulle gå över under natten.. men de gjorde det inte. Båten rullar som aldrig förr. Sida till sida. Vaknade minst en gång i timmen inatt på grund av allt rullande så ingen bra natt!! Tog åksjuketablett efter frukost men den har inte börjat verka förrens typ nu...(efter 8h, kan de ha att göra med att jag redan va sjösjuk när jag tog den?) Har sovit mest hela dan, men är fortfarande trött dock ingen sjösjuka. Min sjösjuka kommer fram då fartygets rör sig lite hur som helst och jag inte har någon chans att veta hur. Men har ju bara hänt 2 dagar på en månad så har inte varit några problem i alla fall. :-)

Igår ville jag o matros testa wii, mariokart;-) hehe, började med att sätta på alltihopa och in med skivan, men av någon anledning fick vi inte kontrollerna att fungera på rätt sätt... vi försökte nog över 30 min. Sedan gav vi upp! Men nån halvtimme efteråt, av en slump, hittade matrosen plattan som ska ta emot kontrollernas rörelse..... kan ju vara bra att sätta upp den.....(Vi hade ingen aning om att denna fanns/behövdes) haha så kan de va. Att vi ville spela innebar också att jag fick springa omkring i hela fartyget och leta nya batterier. Alla va ju döda! Fanns dock inga så fick bli att låna från fjärrkontrollerna i de lediga passagerarhytterna;-) hehe


Då är de mat om en halvtimme. Hinner nog ta en dusch. Vi hörs! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar