tisdag 13 november 2012

Hm kan detta vara möjligt...

Tredje kvällen i rad med besök på gymet. Kan detta vara möjligt haha. Känns bra. Det är viktigt att man håller igång, annars blir de väldigt jobbigt att ta sig hit o dit o samtidigt jobba. Men de har hittills inte varit några problem :-)

Gick in på skolans hemsida o kollade mina resultat i kurserna jag läste innan praktiken, bland annat matte, maritim engelska, grundläggande säkerhetskurs, fartygskonstruktion och sjöfartsskydd. Jag hade klarat allting så omtentor slipper jag :D Känns så skönt att slippa tänka på de.

Nu sitter jag och chattar med ena lillsyrran;-) Finns ju en massa att prata om när man inte setts på länge..

Ha de bäst<3


Gymet sett från två olika håll.

 
Halva bastun får också vara med;-)
 
Juste kan också säga att om ni har någon fråga, om vad som helst i egentligen, så kan ni ställa den i kommentarer så ska jag svara så gott jag kan:D Kan ju va så att någon funderar över något som jag inte nämnt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar