onsdag 14 november 2012

Dunk...boom.....bank...duns.............pang!!

Så låter de lite titt som tätt när vågorna slår mot fartyget. Det skakar till en hel del kan jag säga.  

Så här såg de ut det ut när vi arbetade:
Vi gör typ "asfalt" för hand.



Vi hade några lediga minuter då vi väntade på att färgen skulle torka. Så varför inte ta kort på varandra...
 
 
 
Idag var jag på ett ställe jag aldrig varit på förut. Först en gång parallellt med propelleraxeln och sedan upp genom en smal gång och kom ut på huvuddäck. Känns i alla fall nu som jag hittar överallt:D
 
Håret har hunnit bli klippt idag också. De va verkligen på tiden. Såg ut som jag vet inte vad... Blir också en bild på de, annars kommer alla undra hur de blev. Kan säga att enda skillnaden är att det är ca 7 cm kortare, annars samma frisyr;-)
 
 
 
PS. Blev att skaffa facebook!!!!! Aa ni hörde rätt. Tar emot lite men det känns som jag missar en massa bra saker. Så nu hittar ni även mig där:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar