tisdag 18 december 2012

Börjar bli sjuk. :-(

Försökte sova två timmar innan förtöjningen sent igår kväll men gick inte. Kunde i alla fall sova några timmar innan vakt o avgång kl 4. Efter frukost vid 8 blev de raka vägen till sängen. Nu ägnar jag lite tid åt datorn o grattar syrran för körkortet hon fick idag :-D Såå nice!

Börjar bli sjuk också... Ont i halsen, öm i kroppen, huvudet känns som en sten, fryser och hade hela gårdagen en konstig ond känsla i magen, men den har som tur är gått över. Vet inte vad de va. Men bara några dagar kvar nu så jag ska väl överleva hehe ;-) Finns ju alltid alvedon, strepsils o nässpray att ta till . Nu är jag glad att jag ska komma hem så att jag kan vila upp mig inför jul o nyår. Vill ju inte va sjuk då :-( Till mamma: kommer ju hem fredag kväll så jag har inget emot att sängen står färdigbäddad, med spinnande katter, varm brasa, te och hemmagjorda lussekatter ;-) Hehe ( Frågade kocken på lucia om de blev lussekatter till fikat, men nej jag fick inga för det fanns ingen saffran ombord :-(. ) Saknar! O de gör inget om du glömt köpa russin haha....

Känner att jag snart måste börja fundera på att packa. Men har ju ett par dagar på mig... Nu när de börjar närma sig hemgång så känner jag att jag börja sakna folket iland <3 Ses snart!



1 kommentar:

  1. Färdigbäddad säng - check
    Spinnande katter - check
    Varm brasa - check
    Te och hemmagjorda lussekatter - check
    Vila upp sig inför jul och nyår - någon skämta med mig aprilo!

    SvaraRadera