söndag 28 oktober 2012

Söndag=ledig (självstudietid)



















Denna manual har jag ägnat lite tid åt idag. Ser jättespännnde ut va...
I den står vad de olika personerna på fartyget har för uppgifter m.m. Kan ju glädja mig åt att detta är den tjockaste.

 
 
 
 
 





Kul tips!!!
Se vad fint jag gjort. Styrbord o babord hehe XP
















Ingen risk att man blir utsvulten här inte. Idag fick vi megastora hamburgare o pommes, till efterrätt wienerbröd, men de orkade inte jag med. Om 1,5h väntar fläskfilé me vitlöksgratäng, efterrätt kladdkaka. Dessutom serveras fika också två gånger per dag. Mycket god mat i alla fall:D

Bilden är utsikten fårn matbordet. Water water water...




I morgon vid lunch är vi framme vid första stoppet Kemi. Har hört att de för ett par dagar sedan hade de -11 grader o de kommer ju bli kallare o kallare. Får klä på mig ordentligt. Har inte varit ute idag men de är ju kallt även här. Men det har varit väldigt fint väder. Ni ser ju bilden ovan:)

Kom på igår att man blir väldigt isolerad här ute till havs. Har de hänt något i Sverige? Får väl försöka hålla mig lite uppdaterad me hjälp av internet.

Nu sitter de fint me lite eftermiddagssömn o sedan blire lite kortspel innan middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar