lördag 3 oktober 2015

50 dagar.

Igår var min 50:e dag ombord, vilket betyder att jag har 50 dagar kvar. Känns verkligen som ett delmål att komma halvvägs. Nu går det bara utför, det kommer gå fort. Det är en del filippinare som ska mönstra av samtidigt som mig så vi kan räkna ner tillsammans sen :)

Mitt nya schema (som jag nämnt tidigare), eller jag har egentligen inget speciellt schema nu, men det går ut på att jag gör sånt jag lär mig av, är med när det händer spännande saker, går vakt på bryggan och avser en del tid åt studier. 40h i veckan - ledig lördag söndag. Jag kommer inte gå nattvakten längre. Det blir bra det.

Uppdatering av vår position: ankrade utanför Nederländerna. Kontoret jobbar ju inte helger så på måndag får vi se om vi får en ny resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar