tisdag 15 april 2014

"Ledig"

Matroserna har jobbat inatt så nu går dom in fram till avgång. Det innebär att jag får sysselsätta mig själv 4h. Inte så jobbigt som det låter :P Ska kolla igenom arbetshäftet och se om det är något jag missat där. Kanske tar mig en sväng ner till fallrepet och underhåller vaktgående matros, som jag tror står ISPS-vakt just nu :D

Känner mig glad, även om jag fortfarande är morgontrött.., med en vecka kvar nu känns det som min kropp eller kanske huvudet ställt in sig på att det är dags att åka hem och det ska bli skönt. 3 månader på falstaff är fullt tillräckligt, men därmed inte sagt att jag inte vill tillbaka ;)

På torsdag är det dags för övningar igen. De sista för min del. Det är mycket som blir "sista gången" nu :( Iaf så har jag fått äran att förklara hjärtstartaren ;) I eftermiddag ska jag gå igenom en cd jag fått. Kankse ska passa på att läsa på lite extra nu då när jag har 4h ... ;)

Ha det bäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar