måndag 30 november 2015

Tack för mig!

Hej!

Nu har jag varit hemma ett par veckor ungefär. Det blev full fart med skolan så fort jag kom tillbaka. Just nu läser vi avancerad brand, sjöfartsskydd, ledarskap och kemlast.

Ville egentligen bara kika in för att säga att mitt bloggande nu är över. Nu är jag klar med min praktik på sammanlagt 360 dagar och jag är supernöjd med alla fartyg jag varit på. Jag känner mig redo att komma tillbaka som styrman nästa gång, vart det nu blir. Så spännande! Så konstig känsla att det snart bara är en termin kvar innan examen. Vart tog tiden vägen!?

Kul att så många följt mig och mitt äventyr! Alla nya (och även gamla såklart) läsare som hittar hit framöver är hjärtligt välkomna att läsa och har du någon fråga svarar jag gärna!

Tack för mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar