söndag 16 augusti 2015

Söndag och en hyttjämförelse.

Hej, idag är det söndag vilket innebär studiedag för min del. Manualerna bara väntar på att få bli lästa...

Jag tänkte ge er en liten jämförelse mellan min hytt här och den jag bott i senaste 2,5 månaderna. Jag skriver de saker som varit positiva.

Här:
Dubbelt så stort rum.
RIKTIG säng och bredare.
Garderob! (Jag slipper bo i resväskan)
En skön soffa.

Förra:
Fräschare.
Skönare kuddar.
Tv på rummet. (Men spelar iofs inte så stor roll för mig då jag sällan kollar på tv)
Heltäckningsmatta, trevligt att gå på.

Bra sak med båda hytterna är att det finns strömbrytare till taklampan bredvid sängen och speglar.

En sak jag är kluven över är fönster. Här har jag två fönster. Innan hade jag inget. Det är kul att kunna se ut, men samtidigt vill jag få det helt mörkt när det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar